:)


    Biodata Hafiz

    Share
    avatar
    Admin
    Admin

    Posts : 6
    Join date : 2009-03-26

    Biodata Hafiz

    Post  Admin on Thu Mar 26, 2009 2:41 pm

    Agama
    Islam

    Bangsa
    Melayu

    Status
    Bujang

    Asal
    Kuching, Sarawak

    Tinggi
    170cm

    Berat
    68kg

    Hobi
    Memancing

    Pengalaman Bidang Hiburan
    Menyertai pertandingan nyanyian di Kuching, Sarawak.

    Penyanyi Idola
    Faizal Tahir

    Impian
    Berjaya dalam pelbagai bidang satu hari kelak.

    Adik-beradik
    Sulung daripada tiga beradik

    Deskripsi: Anak muda dari Sarawak ini mula menyanyi sejak umur 10 tahun. Mendapat dan mengasah bakat melalui pelbagai pertandingan nyanyian di sekitar Kuching. Bukan sekadar menyanyi, dia juga mampu memasak dengan baik

    Ceritakan pengalaman kali pertama anda menyanyi?
    Semasa umur saya 10 tahun, itulah kali pertama saya menyanyi di kahlayak ramai ketika menyambut hari jadi nenek saya di majlis besar-besaran.

    Adakah anda pernah mengikuti kelas formal nyanyian?
    Tidak pernah

    Apakah bakat lain yang anda miliki?
    Memasak di dapur.

    Apakah matlamat hidup anda?
    Berjaya dalam hidup

    Siapakah Bintang Akademi Fantasia pilihan anda?
    Kaer, Vince, Bob dan Aizat.

    Perkara paling menyedihkan yang pernah anda alami dalam hidup anda?
    Tiada

    Apakah saat yang paling mengembirakan dalam hidup anda?
    Mendapat tawaran memasuki Akademi Fantasia

    Apakah halangan terbesar yang pernah anda alami?
    Tiada

    Apakah pengalaman paling manis/pahit?
    Kenangan manis saya ialah ketika keinginan saya untuk mendapat lesen memandu tercapai oleh ayah saya.

    Senaraikan tiga peristiwa penting yang telah berlaku dalam Malaysia pada tahun 2007-2008
    Kenaikan harga minyak
    Hari Kemerdekaan Malaysia ke-50
    Peristiwa tanah runtuh di Bukit Antarabangsa.

    Apakah yang anda lakukan sekiranya tidak terpilih ke Akademi Fantasia 7?
    Menyambung pelajaran saya

    Jika anda boleh membuat perubahan kepada dunia, apakah perubahan yang akan anda lakukan?
    Saya ingin memberhentikan peperangan di dunia dan membawa keamanan.

    Sekiranya suara anda diambil kira, apakah perubahan yang ingin anda lakukan ke atas Malaysia dan kenapa?
    Saya ingin meletakkan industri muzik Malaysia ke persada dunia.

    Jika anda berpeluang melancong di bulan, siapa/apa yang ingin anda bawa bersama?(1 sahaja) kenapa?
    Saya akan membawa bendera Malaysia dan ingin memasak masakan Malaysia di bulan.

    Sekiranya anda mempunyai binatang peliharaan, apakah ia dan namanya?
    Saya ingin memelihara hamster dan di beri nama Coco. Ini kerana saya ingin melihat
    Hamster tersebut memahami kehendak tuannya seperti dalam filem Home Alone 3.

    Jika anda menjadi haiwan, apakah haiwan yang ingin anda jadi dan kenapa?
    Helang, kerana helang mempunyai penglihatan yang tajam, mempu terbang dengan tinggi dan bebas dan kuat.

    Sebutkan 3 aset yang ada pada diri anda?
    Peramah
    Suka mencuba sesuatu yang baru
    Tidak mudah putus asa.

    walni

    Posts : 2
    Join date : 2009-03-27

    Re: Biodata Hafiz

    Post  walni on Fri Mar 27, 2009 1:06 pm

    hafiz mmg sgt talented dan nampak tak mudah putus asa. membaca biodatanya saja dah cukup menggambarkan dirinya sebagai seorang yang ceria dan rapat dgn keluarganya...

    all the best to hafiz....he deserves to win af7 Smile Smile Smile
    avatar
    Admin
    Admin

    Posts : 6
    Join date : 2009-03-26

    Re: Biodata Hafiz

    Post  Admin on Fri Mar 27, 2009 5:40 pm

    teruskan la menyokong hafiz k!

    madie15

    Posts : 3
    Join date : 2009-04-30
    Age : 27
    Location : batu pahat,johor

    Re: Biodata Hafiz

    Post  madie15 on Thu Apr 30, 2009 9:19 pm

    teruja tengok performance hafiz..
    hope hafiz dpt ke final.. Very Happy
    avatar
    angah

    Posts : 14
    Join date : 2009-05-03
    Age : 51
    Location : Selangor & Perak

    Re: Biodata Hafiz

    Post  angah on Sun May 03, 2009 3:33 pm

    salam..

    all the best to Hafiz!!!
    buat yg terbaik agar setiap persembahan Hafiz, meninggalkan kesan mendalam pada peminat mahupun penonton.
    Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

    wallawey

    addotcom

    Posts : 5
    Join date : 2009-05-10

    Re: Biodata Hafiz

    Post  addotcom on Sun May 10, 2009 10:31 pm

    go hafiz all da best for the final..

    p/s:mcm ku kenal jer warga2 kat forum ni..wahahahahaaha.. Very Happy

    go hafiz go hafiz
    avatar
    kroll

    Posts : 4
    Join date : 2009-05-10
    Age : 27
    Location : Kuching,Sarawak

    hafiz da best

    Post  kroll on Sun May 10, 2009 11:05 pm

    salam smua..teruskan afundi Hafiz,nie aku nak tny bila Hafiz Fc nak wat perjumpaan nie,aku dah x sbar...wat Sarawakian teruskan sokongan anda wat Hafiz..pastikan yang Hafiz jd juara tahun nie

    tunfatimah

    Posts : 12
    Join date : 2009-05-07
    Age : 33
    Location : Kuala Lumpur

    Re: Biodata Hafiz

    Post  tunfatimah on Mon May 11, 2009 4:47 pm

    addotcom wrote:go hafiz all da best for the final..

    p/s:mcm ku kenal jer warga2 kat forum ni..wahahahahaaha.. Very Happy

    go hafiz go hafiz

    ehm...addotcom nie mcm kenal lah...nak panggil apa ek??? Ad ke?? hehehehe

    Sponsored content

    Re: Biodata Hafiz

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Mon Dec 11, 2017 7:25 pm